شناسه خبر: 22429 منتشر شده در مورخ: 1399/9/17 ساعت: 13:37 گروه: اجتماعی  
بهسازی محیطی کلانتری‌ها جهت تسهیل رفت و آمد معلولان

بهسازی محیطی کلانتری‌ها جهت تسهیل رفت و آمد معلولان

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ضمن بزرگداشت روز جهانی معلولین از بهسازی محیطی کلانتری‌ها جهت تسهیل رفت و آمد معلولان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از میزان، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: حسب قانون حمایت از حقوق معلولان و طبق ماده ۲ از فصل دوم این قانون در رابطه با اینکه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت‌های دولتی و نهار‌های عمومی و انقلابی موظفند جهت دسترسی و بهره مندی افراد دارای معلولیت، ساختمان‌ها و اماکن عمومی، ورزشی و تفریحی، معابر و وسایل خدماتی را مناسب سازی کنند، پلیس پیشگیری نیز در اجرای تدابیر فرماندهان ناجا این امر را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: ساختمان‌های جدیدالاتاسیس کلانتری‌ها مجهز به فضای لازم برای استفاده معلولان شده اند. همچنین بسیاری از ساختمان‌های قدیمی کلانتری‌ها نیز مجهز به رمپ و بالابر برای تسهیل در رفت و آمد افراد معلول شده اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: چنانچه کلانتری مجهز به این امکانات نباشد و یا ورود معلول به داخل کلانتری دشوار باشد عوامل کلانتری موظف هستند برای ثبت اظهارات و ارائه خدمات به معلولان تا مقابل در کلانتری حاضر شوند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *