شناسه خبر: 2239 منتشر شده در مورخ: 1392/11/9 ساعت: 11:39 گروه: دانش و فن آوری  
نرم افزار اعلام زلزله برای گوشی های هوشمند طراحی شد

نرم افزار اعلام زلزله برای گوشی های هوشمند طراحی شد

نرم‌افزار اعلام زمین لرزه، مخصوص گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید بزودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با دریافت این نرم‌افزار رایگان و نصب آن بر روی گوشی امکان اطلاع از آخرین اخبار زلزله و مشاهده نقشه دقیق محل وقوع ممکن شود.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران آخرین اخبار زلزله را به‌صورت فوری و از طریق پیام کوتاه تلفن همراه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مشترکان تلفن همراه از این پس می‌توانند جدیدترین اخبار مربوط به زلزله‌های بالاتر از 3.5 ریشتر استان خود و استان‌های همسایه یا کل کشور را به محض حادث شدن از طریق پیامک دریافت کنند.

با توجه به اینکه کشور ما رکورد بیشترین تعداد رویدادهای لرزه‌ای در جهان را به‌خود اختصاص داده و روزانه بیش از 10 زلزله بالای 2درجه در مقیاس ریشتر در ایران رخ می‌دهد و این تعداد در سال جاری بیشتر نیز شده امکان دریافت اطلاعات در این زمینه از طریق پیامک ممکن شده است.

از این رو به‌زودی نرم‌افزار اعلام زمین لرزه، مخصوص گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با دریافت این نرم‌افزار رایگان و نصب آن بر روی گوشی، همزمان با دریافت پیامک اعلام زمین لرزه، محل دقیق حادث شدن روی نقشه کشور و بزرگی آن را نیز مشاهده کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *