شناسه خبر: 2224 منتشر شده در مورخ: 1392/11/8 ساعت: 15:26 گروه: فرهنگی  
جشن سی و پنجمین بهار انقلاب در سرزمین پرندگان زبل

جشن سی و پنجمین بهار انقلاب در سرزمین پرندگان زبل

تهیه کننده برنامه کودکانه شادونه در سرزمین پرندگان زبل گفت: خاله شادونه سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران را در سرزمین پرندگان زبل جشن می گیرد.

به گزارش ایران سپید  علی اکبر ذاکری اظهار کرد: در سی و پنجمین فجرانقلاب اسلامی خاله شادونه با تدارک برنامه های ویژه، مفرح و شاد تر از گذشته روی آنتن می رود.

وی با بیانی اینکه از12 تا 22 بهمن ماه تغییرات اندکی در دکور این برنامه مشاهده خواهد شد، گفت: سعی خواهیم کرد با استفاده از نمادهایی که یادآور فجر انقلاب اسلامی ایران هستند، فضای بصری برنامه را برای دهه مبارک فجر مناسب سازی کنیم.

این تهیه کننده افزود: شادونه در این ایام بر اساس کنداکتور قبلی روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه روی آنتن می رود اما سعی کردیم از نظر محتوایی تغییرات قابل توجهی ایجاد کنیم.

ذاکری از برگزاری مسابقه های متفاوتی با موضوع بهار انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: به طور عمومی در این ایام فعالیت های مختلفی در مدارس کل کشور برگزار می شود، مثلا دانش آموزان روزنامه دیواری درست می کنند و بر در و دیوار مدرسه آذین می بندند؛ به همین مناسبت در این برنامه از بچه ها درخواست خواهیم کرد این تصاویر را در قالب عکس و فیلم ثبت و برای برنامه خود ارسال کنند.

وی تصریح کرد همکاران خوب برنامه شادونه در این ایام به مدارس کشور سر می زنند و گزارش هایی از این فعالیت های فرهنگی تهیه خواهند کرد.

شادونه در سرزمین پرندگان زبل کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما است؛ این برنامه روزهای فرد از ساعت 9:30 روی آنتن شبکه دو می رود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *