شناسه خبر: 2221 منتشر شده در مورخ: 1392/11/8 ساعت: 15:22 گروه: فرهنگی  
نمایش آثار 22 عکاس و گرافیست در بخش غیر رقابتی جشنواره فجر

نمایش آثار 22 عکاس و گرافیست در بخش غیر رقابتی جشنواره فجر

آثار 22 عکاس و طراح گرافیک در بخش غیر رقابتی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش ایران سپید به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، 12 طراح گرافیک و 10 عکاس آثار خود را در بخش غیر رقابتی جشنواره تجسمی فجر به نمایش می گذارند.

در رشته پوستر با موضوع انرژی آثار ابراهیم حقیقی، بیژن صیفوری، مصطفی اسداللهی، کوروش پارسانژاد، علی خورشیدپور، محمدرضا دوست محمدی، مجید کاشانی، علی وزیریان، پریسا تشکری، سیدحسن موسی زاده، سیدحمید شریفی و محمدرضا میری در بخش غیر رقابتی به نمایش گذاشته می شود.

در رشته عکاسی با موضوع امید و شادی های زندگی در بخش غیر رقابتی آثار محمود غفوری، افشین شاهرودی، بهزاد ترکی زاده، کیارنگ علایی، علی قلم سیاه، محمود عبدالحسینی، محمدمهدی رحیمیان، محمدابراهیم صافی، مجتبی آقایی و محمد خدادادی مترجم زاده به نمایش در می آید.

بخش رقابتی بین الملل جشنواره در رشته عکاسی با موضوع امید و شادی های زندگی 64 اثر، تصویرسازی با موضوع خانواده 147 اثر، پوستر با موضوع انرژی 54 اثر و کاریکاتور با موضوع چهره سیاستمداران مطرح جهان و هنر 132 اثر به نمایش گذاشته می شود.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل( عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل( فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *