شناسه خبر: 2219 منتشر شده در مورخ: 1392/11/8 ساعت: 15:20 گروه: اجتماعی  
گل آموز با بچه ها در جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک

گل آموز با بچه ها در جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک

تهیه کننده و مجری برنامه گل آموز از پخش زنده این ویژه برنامه کودکانه به مدت 3 روز از محل جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک در پارک طبیعت پردیسان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، سارا روستاپور روز سه شنبه گفت: به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک که تا 9 بهمن ماه در پارک طبیعت پردیسان ویژه دانش آموزان مدارس استان تهران و با حضور خانواده ها و اقشار مختلف مردم برپا می شود.

وی با بیان اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در انتقال مفاهیم آموزشی درون خانه و خانواده،اظهار داشت: برنامه گل آموز تنها برنامه کودکی است که به مسائل محیط ریست می پردازد و همین موضوع باعث شده تا از سوی سازمان محیط زیست برای اجرای برنامه در این جشنواره دعوت شدیم تا در فضای شاد و مفرح با استفاده از ظرفیت های هنری و غیر مستقیم به کودکان و نوجوان آموزش های مربوط به هوای پاک،آلودگی هوا،وارونگی هوا ،وسایل نقیله و... منتقل شود.

روستپور با تاکید بر آموزش راهکارهای کاهش آلودگی هوا در قالب مفاهیم ساده و در فضای شاد به کودکان و نوجوانان افزود: گل آموز از ساعت 14.30 به طور زنده از محل جشنواره در پارک پردیسان مهمان بچه ها می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *