شناسه خبر: 21858 منتشر شده در مورخ: 1399/7/6 ساعت: 13:51 گروه: اجتماعی  
هفت هزار و ۷۳۵ نفر افراد دارای معلولیت در روستاهای استان قزوین شناسایی شده است

هفت هزار و ۷۳۵ نفر افراد دارای معلولیت در روستاهای استان قزوین شناسایی شده است

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: اداره کل بهزیستی استان قزوین هفت هزار و ۷۳۵ نفر افراد دارای معلولیت در روستاها را شناسایی کرده است که این افراد به صورت کامل پوشش داده می شوند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا،  علیرضا وارثی با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی استان قزوین در سال ۹۹ اظهار داشت: یکی از برنامه ها و دستورالعمل های مهم سازمان بهزیستی حمایت از معلولان ساکن در روستا ها می باشد که برای خدمات رسانی به آنها برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا اداره کل بهزیستی استان قزوین تعداد هفت هزار و ۷۳۵ نفر افراد دارای معلولیت در روستاها را شناسایی کرده است که این افراد به صورت کامل پوشش داده می شوند.
وی افزود: حمایت های تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان معلول از دیگر برنامه های سازمان بهزیستی است که به دنبال اجرای هرچه بهتر این برنامه ها هستیم.
وی افزود: موضوعات دیگری مانند بیمه پایه، مناسب سازی محیط زندگی و وسایل نقلیه معلولین، ایاب و ذهاب، معافیت سربازی و پلاک ویژه خودرو معلولان  و غیره در زندگی روزمره معلولان از اهمیت بسزایی برخوردار است که سازمان به دنبال خدمات رسانی مطلوب در این زمینه هم می باشد.
۲۸ هزار نفر افراد دارای معلولیت در استان قزوین شناسایی شده است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *