شناسه خبر: 21841 منتشر شده در مورخ: 1399/7/2 ساعت: 18:23 گروه: اجتماعی  
تولید کتاب‌های بریل برای نابینایان ضروری است
مدیرکل بهزیستی استان قم در بازدید از کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای؛

تولید کتاب‌های بریل برای نابینایان ضروری است

مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن بازدید از بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرد: تولید کتاب‌های بریل برای نابینایان ضروری است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایبنا، مهدی پهلوانی، مدیرکل بهزیستی استان قم در حاشیه بازدید از بخش نابینایان کتابخانه آیت الله خامنه‌ای گفت: ترویج مطالعه از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که باید به آن توجه و اهتمام ویژه داشت.

وی اضافه کرد: تولید کتاب‌های بریل برای این قشر همانند دیگر اقشار ضرورت دارد. وجود نرم‌افزار و دستگاه‌های خاص برای روشندلان از جمله مواردی است که بر اساس نیاز این افراد تهیه شده است.
 
پلوانی تصریح کرد: این بخش همراه با ظرفیت‌های مختلف ویژه روشندلان امکان دسترسی آسان و گسترده به منابع را برای نابینایان سراسر کشور فراهم کرده است.
 
سجاد عمرانی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم در بخش دیگری از این دیدار بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی، سرمایه‌گذاری در کتابخانه‌های عمومی ارزش به شمار می‌رود که نقش پررنگی در احیای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ایفا می‌کند.
 
وی یادآور شد: یکی از برنامه‌ها و طرح‌های اداره کل، اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» است که در حال اجرا است و طی آن افراد کتاب‌های مازاد خود را به کتابخانه‌های عمومی تحویل می‌دهند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *