شناسه خبر: 21740 منتشر شده در مورخ: 1399/6/25 ساعت: 19:07 گروه: اجتماعی  
دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی اصلاح شد

دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی اصلاح شد

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ از ۲۰ شهریورماه جاری؛ داوطلبان تا ۲۹ شهریور فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

بر اساس اصلاحات دفترچه و اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، شرایط و ضوابط اختصاصی سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان پزشکی قانونی و فهرست شغل محل‌های وزارت ورزش و جوانان (به عنوان شغل محل جدید) اعلام شده است.

همچنین بر اساس این اصلاحات همه متقاضیان، ضرورت دارد که تا مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *