شناسه خبر: 2156 منتشر شده در مورخ: 1392/11/7 ساعت: 10:35 گروه: اجتماعی  
تجهیز بوستان‌ها و فضاهای شهری با امکانات ورزشی ویژه معلولان / نصب تندیس مشاهیر معلول در اماکن عمومی

تجهیز بوستان‌ها و فضاهای شهری با امکانات ورزشی ویژه معلولان / نصب تندیس مشاهیر معلول در اماکن عمومی

معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران از تجهیز بوستان‌ها و فضاهای شهری به امکانات ورزشی ویژه معلولان خبر داد.

امیری با اشاره به برگزاری دومین نشست شورای راهبردی معلولان با حضور اعضای نمایندگان NGO‌های فعال، مدیرکل و معاون اداره سلامت شهرداری تهران و نیز ریاست و معاون سازمان زیباسازی تهران اظهار داشت: در ابتدای این جلسه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های سازمان زیباسازی در خصوص معلولان ارائه گردید و در ادامه هر یک از اعضا در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته به ارائه گزارش پرداختند. 

وی با بیان تشکیل کار گروهی در جهت پیگیری مصوبات این جلسه تجهیز پارک و فضاهای شهری به امکانات ورزشی ویژه معلولان را مهم‌ترین مصوبه این جلسه عنوان کرد و افزود: نصب تندیس مشاهیر معلول کشور در اماکن عمومی و بوستان‌ها از دیگر موارد مطرح در این نشست بود. 

معاون ارتقاء سلامت شهرداری تهران برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه پیمانکاران جهت مناسب‌سازی فضاهای شهری ویژه معلولان را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و ادامه داد: برطبق رأی اکثریت حاضران؛‌ مقرر گردید تا در ساخت سرویس‌های بهداشتی،‌ پیاده‌روها، پل‌های عابر پیاده و نیز طراحی‌های شهری استانداردهای لازم جهت رفع مشکلات معلولین در بهره‌گیری از امکانات عمومی و شهری رعایت گردد. 

امیری در پایان با عنوان اعلام آمادگی ریاست سازمان زیباسازی مبنی بر کمک درجهت مناسب‌سازی فضاهای شهری خاطرنشان کرد:‌ در پایان این جلسه مقرر گردید تا تعدادی از اعضای کانون معلولان به عنوان ناظرین افتخاری شورا، در سطح مناطق موارد نیازمند به اصلاح و مناسب‌سازی را به اطلاع شورای راهبردی معلولان برساند. 

گفتنی است: این نشست پیش از ظهر امروز در محل سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار شد. /

انتهای‌پیام

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *