شناسه خبر: 21425 منتشر شده در مورخ: 1399/5/7 ساعت: 12:39 گروه: اجتماعی  
سرمربی تیم پاراتیروکمان: به دنبال مربی خارجی برای نعمتی هستیم

سرمربی تیم پاراتیروکمان: به دنبال مربی خارجی برای نعمتی هستیم

سرمربی تیم پارا تیروکمان با اشاره به کسب سهمیه پارالمپیک از سوی «زهرا نعمتی» گفت: تلاش داریم تا برای او مربی خارجی استخدام کنیم تا تداخلی برای در اردوهای المپیکی و پارالمپیکی او پیش نیاید.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا «مجید کهتری» ‌ با اشاره به مشکلات پیش‌روی ملی‌پوشان پاراتیروکمان اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکلی که در این چند ماه گریبان ورزشکاران را گرفته، تعطیلی اردوها به خاطر شیوع ویروس کرونا است. تعطیلی که موجب شده تا بسیاری از ورزشکاران به صورت آنلاین و در خانه تمرین کنند. همچنین مشکلات اقتصادی کشور نیز بر روی ورزش بی‌تاثیر نبود و موجب شده تا برخی از اردوها و تمرینات نیز تحت تاثیر این مشکل قرار گیرد.سرمربی تیر و کمان معلولان ادامه داد: هر چند که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین برای آنان یک پرداختی در نظر گرفته اما با توجه به وضعیت کنونی آنان مجبورند تا به شغل‌های دیگر نیز روی بیاورند و چند ساعتی به صورت پاره‌وقت کار کنند. فدراسیون حقوق ورزشکارانی که پیش از شیوع کرونا در اردو بودند پرداخت کرد و کمیته ملی پارالمپیک نیز پس از تعطیلات عید نوروز مبلغی به ورزشکاران کمک کرد. حتی به برخی از ورزشکاران نیز وام اهدا شد. بودجه ورزش پارالمپیکی زیاد نیست و رییس کمیته و فدراسیون نهایت تلاش را دارند تا به بهترین شکل ممکن بودجه موجود را هزینه کنند.کهتری گذری بر نتایج احتمالی ورزشکاران پارا تیر وکمان زد و گفت: کسانی که در این رشته فعال هستند و سهمیه المپیک توکیو را کسب کردند شانس رسیدن به سکو دارند و احتمال طلایی شدن نیز وجود دارد. نظر «محمود خسروی وفا» رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز نسبت به این ورزشکاران مثبت است و امیدوارم بتوانیم با تلاش به سکوی پارالمپیک برسیم.شرایط و تمرینات «زهرا نعمتی» دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از دیگر مباحث مورد توجه کهتری بود. وی در این زمینه گفت: نعمتی از ورزشکاران توانمند ایران در توکیو به شمار می‌رود و اگر بتواند سهمیه المپیک را کسب کند برای دومین مرتبه در هر ۲ تورنمنت بزرگ توکیو شرکت خواهد کرد. این کار را برای ما سخت می کند. تلاش داریم تا با استخدام یک مربی خارجی برای این ورزشکار، نعمتی را در شرایطی قرار دهیم که در تمرینات او تداخلی ایجاد نشود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *