شناسه خبر: 214 منتشر شده در مورخ: 1392/7/30 ساعت: 10:43 گروه: حوادث  
سرعت زیاد ماشین عروس حادثه آفرید

سرعت زیاد ماشین عروس حادثه آفرید

شدت این برخورد به حدی بود که اجساد فوت‌شدگان چندین متر به جلو پرتاب شده بودند و بنابر بر اعلام نظر شاهدان عینی، ماشین عروس پس از این تصادف بلافاصله از صحنه گریخت.

بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو سمند در جاده گوگان ـ آذرشهر با دو کارگر، سرنوشت آنان را با مرگ رقم زد.

فارس نوشت: یک دستگاه ماشین عروس حوالی ساعت 22 شامگاه جمعه که از گوگان به سمت آذرشهر در حرکت بود، به علت سرعت بالا با دو کارگر اهل روستای «اخی جهان» که در کنار جاده منتظر سرویس کارخانه بودند، به شدت برخورد کرده و مصدومان در دم جان باختند.

شدت این برخورد به حدی بود که اجساد فوت‌شدگان چندین متر به جلو پرتاب شده بودند و بنابر بر اعلام نظر شاهدان عینی، ماشین عروس پس از این تصادف بلافاصله از صحنه گریخت.

جانشین پلیس راه تبریز ـ آذرشهر در مصاحبه با خبرنگار فارس در آذرشهر در خصوص این تصادف گفت: با بررسی‌های صورت گرفته و اشیاء پرت شده از خودرو مذکور و همچنین اجساد فوت شدگان، سرعت خودرو بیش از 120 کیلومتر پیش‌بینی می‌شود.

سرگرد موسی‌زاده افزود: با توجه به واقع شدن جاده گوگان ـ آذرشهر در منطقه مسکونی و محدودیت سرعت در این مکان، متأسفانه این جاده فاقد روشنایی و هرگونه موانع بازدارنده از قبیل سرعت‌گیر، زیرگذر و یا پل عابر پیاده است.

وی افزود: با وجود برگزاری جلسات متعدد در این خصوص و اتخاذ تصمیمات مکرر مبنی بر اصلاح هندسی این مسیر و نصب علائم بازدارنده، متاسفانه تا به حال هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی روستای اخی جهان نیز در این خصوص به خبرنگار فارس در آذرشهر گفت: با توجه به تعریض جاده گوگان آذرشهر از سال‌های اخیر و عبور این جاده از منطقه مسکونی روستای اخی جهان، متأسفانه این جاده فاقد هرگونه علائم راهنمایی و رانندگی و موانع بازدارنده و همچنین روشنایی است.

مجید طریقت‌نیک گفت: این جاده شبیه باند فرودگاه بوده و به دلیل نبود سرعت‌گیر در این مسیر خودروهای عبوری بدون رعایت مقررات و کم ترین توجه به عابرین پیاده با سرعت بسیار زیاد از این مسیر تردد می‌کنند و اهالی این روستا در هنگام گذر از عرض جاده مخصوصاً در هنگام شب، امنیت جانی چندانی ندارند.

رئیس شورای اسلامی اخی جهان افزود: شورای اسلامی و اهالی روستای اخی جهان تا به حال طی مکاتبات و امضای طومارهایی از مسئولان شهرستانی ایجاد سرعت‌گیر و اصلاح هندسی جاده و نصب روشنایی را درخواست نموده‌ایم، که متأسفانه با بی‌توجی مسئولان مواجه شده‌ایم.

مجید طریقت‌نیک افزود: به طور میانگین سالانه بیش از پنج نفر تصادف فوتی و چندین فقره تصادف جرحی و خسارتی در مسیر اتفاق می‌افتد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *