شناسه خبر: 2124 منتشر شده در مورخ: 1392/11/5 ساعت: 16:16 گروه: سیاسی  
اجرای اثر محمد سریر در جشنواره موسیقی فجر

اجرای اثر محمد سریر در جشنواره موسیقی فجر

گروه کر آرارات در بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر آثاری از دوره باروک و رمانتیک و یک قطعه را محمد سریر را می‌خواند

به گزارش ایران سپیدگروه کر آرارات یکی از گروه‌های شرکت کننده در بخش رقابتی کلاسیک غیر ایرانی است و 9 قطعه برای داوران و مخاطبان اجرا می‌کند.

آراکس خاچاطوریان رهبر گروه کر آرارات درباره این قطعات گفت: اجرای  قطعاتی از دوره باروک و رومانتیک بخشی از رپرتوار گروه کر آرارات در جشنواره  بیست و نهم است.

خاچاطوریان ادامه داد: برای اجرا در جشنواره بیست و نهم یک قطعه ایرانی نیز تدارک دیده‌ایم که این قطعه ساخته محمد سریر است. این قطعه را برای گروه کر تنظیم کرده‌ام و امیدوارم کر آرارات بتواند اجرای خوبی در جشنواره فجر داشته باشد.

وی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم در بخش رقابتی آواز جمعی مقام خوبی را به دست آوریم و من برای همه گروه‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

این هنرمند ارمنی همچنین گفت: بسیار خوشحالیم که برگزارکنندگان جشنواره ما را برای حضور در این بخش انتخاب کرده‌اند و ما هم از آنها قدردانی می‌کنیم.

آراکس خاچاطوریان که به زبان فارسی تسلط ندارد، در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد که جوانان توجه بیشتری به آواز جمعی نشان دهند.

 بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

 

علاقمندان می توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com  مشاهده کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *