شناسه خبر: 21109 منتشر شده در مورخ: 1399/4/1 ساعت: 15:34 گروه: اجتماعی  
تأمین اعتبار ۲۰ میلیاردی بنیاد علوی برای کمک به مددجویان بهزیستی

تأمین اعتبار ۲۰ میلیاردی بنیاد علوی برای کمک به مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم نامه این سازمان با بنیاد علوی زیر مجموعه سازمان مستضعفان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان سازمان بهزیستی متاثر از بحران کرونا خبر داد.

به گزارش ایران سپید وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط سختی که ناشی از شیوع کرونا پیش آمده است و برای مددجویان بهزیستی نیز شرایط سختی ایجاد شده و برخی از آنها با مشکلات معیشتی در اثر ابتلاء به کرونا رو به رو شده اند، تفاهم نامه‌ای میان بهزیستی و بنیاد علوی منعقد شد.

وی ادامه داد: بر مبنای این تفاهم نامه برای کسانی که در اثر کرونا دچار مشکلات معیشتی شدند و در گام اول برای چهار هزار نفر از آنها وام قرض الحسنه ای به مبلغ ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با اقساط ۲۴ ماهه پرداخت می‌شود.

قبادی دانا بیان کرد: مددجویان بهزیستی که در اثر کرونا با مشکل مواجه شدند در استان‌های سراسر کشور این وام بهشان تعلق می‌گیرد.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور مددجویان بهزیستی با معرفی بهزیستی می‌توانند این وام را دریافت کنند.

قبادی دانا گفت: کسانی که معرفی شده باشند می‌توانند با تأمین اعتباری که از سوی بنیاد علوی صورت گرفته از طریق صندوق کمیته امداد و ولایت کمیته امداد این تسهیلات را دریافت کنند. برای هر استان سهمیه‌ای تعیین شده و برای مددجویان شناسایی شده در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: مجموع مبلغی که تأمین اعتبار شده است، ۲۰۰ میلیارد ریال است و این تسهیلات به صورت قرض الحسنه است و با تضمین لازم توسط مددجویان دریافت خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *