شناسه خبر: 21080 منتشر شده در مورخ: 1399/3/29 ساعت: 12:13 گروه: سیاسی  
برگزاری اولین وبینار تخصصی شطرنج نابینایان

برگزاری اولین وبینار تخصصی شطرنج نابینایان

هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان استان تهران در نظر دارد با همکاری کانال En Passant ( آنپاسان ) اولین وبینار تخصصی شطرنج نابینایان را برگزار کند.

به گزارش ایران سپید رستم دوستی، رئیس انجمن شطرنج نابینایان تهران در گفتگو با ایران سپید در خصوص برگزاری این وبینار گفت: در ایام شیوع کرونا و با توجه به عدم برگزاری مسابقات در سالن های ورزشی، تصمیم گرفتیم اولین وبینار تخصصی نابینایان را در رشته شطرنج در فضای مجازی برگزار کنیم.

این وبینار روز شنبه هفتم تیرماه از ساعت 14 الی 17 در بستر اپلیکیشن زوم برگزار خواهد شد.

دوستی بیان کرد: این وبینار هم بعد آموزشی دارد و هم بعد فرهنگی. در یک ساعت نخست، میهمانانی را دعوت خواهیم کرد تا برای حاضرین سخنرانی کنند. در دو ساعت بعدی نیز استاد مرتضی محجوب استاد بزرگ شطرنج در خصوص تقویت تکنیک تجسم و قدرت محاسبه در شطرنج، دروسی را تقدیم حاضرین خواهد کرد.

رئیس انجمن شطرنج تهران در ادامه افزود: کلیه شطرنج بازان نابینا و کم بینا در سراسر کشور که عضو انجمن شطرنج نابینایان کشور باشند می توانند در این وبینار شرکت کنند. مهلت ثبت نام تا پایان ساعت روز پنجشنبه پنجم تیرماه خواهد بود و شرکت کنندگان برای ثبت نام می توانند با شماره 09301689899 تماس بگیرند تا آنها را با بخش آیتی برای نصب اپلیکیشن زوم مرتبط کنیم.

دوستی گفت: قصد داریم از میان شرکت کنندگان در این وبینار، به قید قرعه به سه نفر جوایز نفیسی اهدا کنیم. نابینایان و کم بینایان شطرنج باز کشور می توانند به صورت رایگان و پس از تأیید مراحل ثبت نام کد قرعه کشی خود را دریافت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: از آنجا که این اولین تجربه ما در برگزاری این وبینار است، ممکن است شاهد مشکلاتی باشیم که از همه عزیزان تقاضا دارم با صبر و گذشت خود، با ما همکاری داشته باشند. ضمن اینکه زودتر ثبت نام را انجام دهند چرا که اولویت ما، ثبت نام است و از نظر میهمانان و بخش پشتیبانی فنی محدودیت هایی داریم.

امیر سرمدی

رستم دوستی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *