شناسه خبر: 20885 منتشر شده در مورخ: 1399/3/6 ساعت: 13:35 گروه: اجتماعی  
تهیه استاندارد پژوهش‌محور ماسک در دستور کار سال ۹۹

تهیه استاندارد پژوهش‌محور ماسک در دستور کار سال ۹۹

رئیس سازمانی ملی استاندارد ضمن ارائه گزارش عملکرد این سازمان در سال ۱۳۹۸، از تبدیل ذرت‌های آلوده به الکل با دستور رئیس جمهوری خبر داد و اعلام کرد: با توجه به اینکه به جز ماسک‌های سه لایه جراحی، برای سایر ماسک‌ها در سطح بین‌المللی استانداردی وجود ندارد، تهیه استاندارد پژوهش‌محور ماسک در دستور کار سال ۱۳۹۹ قرار گرفته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا نیره پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد، در نشستی خبری اظهار کرد: سال گذشته، به جز موارد تدوین شده در شورای عالی استاندارد، پنج قانون در رابطه با اعتلای سازمان ملی استاندارد در مجلس شورای اسلامی و ۱۱ قانون در بخش‌هایی مانند هوای پاک، حفاظت از خاک، حمایت از معلولان و غیره تصویب شده است. همچنین تا پایان سال  ۱۳۹۸  بیش از ۳۳ هزار و ۹۰۰ استاندارد تدوین شده، که در سال گذشته، با توجه به تغییر رویکرد سازمان در زمینه توجه به مشکلات جاری کشور، ۱۱۷۳ مورد تدوین و تجدید نظر در استانداردها انجام شده است.وی با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم رتبه ۲۱ ایران در ایزو حفظ شده است، گفت: تاکنون ۵۲ استاندارد بین‌المللی به رهبری ایران تدوین و چاپ شده و ۴۹ مورد هم در دست اقدام است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *