شناسه خبر: 2071 منتشر شده در مورخ: 1392/11/2 ساعت: 09:02 گروه: اجتماعی  
لزوم همکاری دستگاه‌ها برای مناسب‌سازی محیط معلولان
رئیس بهزیستی دشتستان تاکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌ها برای مناسب‌سازی محیط معلولان

رئیس بهزیستی دشتستان بر لزوم همکاری دستگاه‌ها برای مناسب‌سازی محیط معلولان تاکید کرد.

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهزیستی دشتستان در سال جاری در مسیر کیفیت‌بخشی به خدمات گام‌های اساسی برداشته و روز به روز این خدمات بیشتر و باکیفیت‌تر شده است.

وی افزود: در دشتستان بیش از 14 هزار نفر در قالب 4 هزار و 500 خانوار از حمایت‌های سازمان بهزیستی برخوردارند و امیدوار هستیم رضایتمندی این عزیزان را فراهم کنیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: معلولان از اقشار مهم تحت پوشش بهزیستی هستند که باید تنوع خدمات به این قشر را افزایش دهیم.

هوشیار با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به معلولان تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های مساوی به معلولان جسمی و حرکتی بر مبنای زندگی تلفیقی در جامعه و همچنین رفع موانع موجود در محیط زندگی شهری جامعه هدف از جمله برنامه‌ها و اهداف بهزیستی است.

این مسئول افزود: معلولان تحت پوشش بهزیستی استعدادهای بسیار خوبی دارند و باید کاری کنیم که این استعدادها شکوفا شوند.

وی بر لزوم مناسب‌سازی محیط برای معلولان تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها موظف هستند در راستای مناسب‌سازی محیط اقدامات لازم را انجام دهند تا معلولان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

رئیس بهزیستی دشتستان بیان کرد: بهزیستی بیش از 155 خدمت به مددجویان ارائه می‌‌کند و از لحاظ تنوع خدمات روز به روز شاهد خدمات بهتر و متنوع‌تر هستیم.

هوشیار گفت: برای آشنایی با مشکلات مددجویان به طور مرتب به این عزیزان سرکشی می‌کنیم تا بتوانیم معضلات را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *