شناسه خبر: 20421 منتشر شده در مورخ: 1398/12/25 ساعت: 10:31 گروه: ورزشی  
اسبقیان: بدنبال بازگرداندن هشت رشته جدا شده از فدراسیون جانبازان هستم

اسبقیان: بدنبال بازگرداندن هشت رشته جدا شده از فدراسیون جانبازان هستم

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با بیان اینکه هدف اصلی‌اش تعامل حداکثری با وزارت ورزش و کمیته ملی پاراالمپیک است، گفت: هشت رشته جدا شده از این فدراسیون را بازخواهم گرداند

«سیدمحمدشروین اسبقیان» اظهار داشت: بیگانه با رشته‌های پاراالمپیکی نیستم و در سه دهه مدیریت خود از نزدیک شاهد موفقیت و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان بوده‌ام. در تلاشم که در چهار سال آینده برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دهم که افزون بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، استعدادیابی در آن نیز گنجانده شود.

وی افزود: البته این استعدادیابی تنها به بخش مردان محدود نمی‌شود بلکه در هر ۲ جنس باید توسعه متوازن داشته باشیم. در حوزه جانبازان و معلولان زنان قدرتمندی داریم که برای ایران در مسابقات پاراالمپیک و جهانی افتخارآفرینی کرده‌اند.

اسبقیان در ادامه با اشاره به واگذاری برخی از رشته‌ها مانند تیر وکمان به فدراسیون‌های المپیکی گفت: دوستان می‌گویند که دستور جهانی است و در آینده نیز باید چند رشته دیگر به مجموعه فدراسیون‌های المپیکی برود اما من با این کار مخالفم و بدون شک آن هشت رشته که از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خارج‌شده است، به فدراسیون بازخواهم گرداند. البته اگر قانون جهانی باشد، باید رایزنی و تفاهم لازم را با فدراسیون‌های جهانی و کمیته بین‌المللی انجام دهم و این کار نیز شدنی است.

بخش معلولان و جانبازان در رشته‌های تکواندو، تنیس، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی باکمان، سوارکاری، دوچرخه‌سواری و قایقرانی از فدراسیون جانبازان و معلولین جدا شده و زیر نظر فدراسیون‌های المپیکی دنبال می‌شوند.

تعامل با وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک از دیگر محورهای مورد بحث اسبقیان بود.

وی در این زمینه افزود: از خانواده مدیریت ورزش هستم و با دوستان در وزارت ورزش و محمود خسروی وفا در کمیته ملی پاراالمپیک رابطه بسیار خوبی دارم. از این ظرفیت برای پیشبرد اهدافم استفاده خواهم کرد و در نهایت این ارتباط را به بالاترین سطح ممکن خواهم رساند.

اسبقان تصریح کرد: ارتباط با نهادهای ورزشی می‌تواند به موفقیت برنامه‌ها کمک کند. موفقیتی که نتیجه آن در بازی‌های پاراالمپیک و پاراآسیایی مشخص خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *