شناسه خبر: 20403 منتشر شده در مورخ: 1398/12/21 ساعت: 11:25 گروه: اجتماعی  
۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان بهزیستی خمین پرداخت شد

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زا به مددجویان بهزیستی خمین پرداخت شد

رییس اداره بهزیستی خمین گفت: ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زا به ۹۲ نفر از مددجویان این نهاد حمایتی در شهرستان پرداخت شد.

به گزارش ایران سپید «اسماعیل خانجانی» روز ‌چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده ۱۰۵ متقاضی تسهیلات اشتغال این نهاد امسال در بخش‌های پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی به بانک‌های عامل ارسال شده است.
وی بیان کرد: ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ شده که ۱۳ متقاضی با رقم تسهیلات چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در انتظار دریافت تسهیلات از بانک هستند.
رییس اداره بهزیستی خمین ادامه داد: ۱۶ نفر از این متقاضیان از حوزه اجتماعی، ۱۳ نفر در حوزه پیشگیری و ۷۶نفر در حوزه توانبخشی متقاضی دریافت تسهیلات هستند. 
خانجانی تصریح کرد: مددجویان متقاضی دریافت تسهیلات ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی در زمینه‌های دامداری، فروشندگی، قالی‌بافی، خرده‌فروشی، قنادی، زنبورداری و خیاطی هستند.
رییس اداره بهزیستی خمین تسهیلات اشتغال مصوب خمین را ۵۵ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: این تسهیلات از منابع مالی تبصره ۱۶ در بخش های کارآفرینی، راه‌اندازی کارگاه های کوچک، توانمندسازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت می‌شود.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *