شناسه خبر: 20392 منتشر شده در مورخ: 1398/12/21 ساعت: 10:22 گروه: اجتماعی  
۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری پرداخت شد

۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری پرداخت شد

مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا با ابلاغ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تهران قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید پیرو درخواست ستاد فرماندهی عملیات‌ مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با ابلاغ محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌ها و تامین لوازم ضروری و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا پرداخت و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تهران قرار گرفت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا ظهر - سه شنبه ۲۰ اسفند -  ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
علی محمد امیری تازه کند از 1398/12/22 - 14:58
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment اقای نوبخت ماها که دست فروش روز بازارها بودیم الان حدود یک ماه است بیکاریم شهرداری جلوی کار مارا گرفته نه وحقوقی داریم نه درآمدی مستجرم هستیم تکلیف ما چی باید قبل از کرونا بمیریم بداد ما رسیدگی کنید
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *