شناسه خبر: 20357 منتشر شده در مورخ: 1398/12/12 ساعت: 17:26 گروه: اجتماعی  
دستور رسیدگی به وضعیت خانواده کارمندان متوفی به دلیل کرونا

دستور رسیدگی به وضعیت خانواده کارمندان متوفی به دلیل کرونا

درپی درگذشت سه نفر از کارکنان زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به دلیل ویروس کرونا، شریعتمداری به مدیران کل این وزارتخانه دستور داد به شرایط خانواده‌های متوفیان رسیدگی کنند

به گزارش ایران سپید در پی درگذشت دو نفر از کارکنان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌های قم و یک نفر در استان گیلان به دلیل ویروس کرونا، شریعتمداری به مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این دو استان دستور داد به شرایط خانواده‌های متوفیان رسیدگی کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این افراد تاکید کرد که به مسائل و مشکلات آنان از طریق ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیدگی می‌شود.

شریعتمداری همچنین به غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع و محسن دلبری مدیر کل دفتر استان‌های این وزارتخانه دستور داد به وضعیت استان‌های درگیر با ویروس کرونا رسیدگی کنند.

همچنین محمد شریعتمداری گفت: با تشکیل به موقع کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر در سازمان بهزیستی و اقدام به موقع در تهیه دستورالعمل‌های لازم و نظارت مداوم، به لطف خدا تاکنون از ابتلای معلولان، سالمندان، فرزندان و سایر افراد مقیم در مراکز این سازمان (به ویروس کرونا) گزارشی نشده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *