شناسه خبر: 2029 منتشر شده در مورخ: 1392/10/28 ساعت: 15:39 گروه: اجتماعی  
نگار من به مکتب نرفت و عالم شد

نگار من به مکتب نرفت و عالم شد

خجسته سالروز میلاد فخر عالم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به همه خوانندگان عزیز ایران سپید تبریک می گوییم.

من تو را می شناختم. نامت را یادم هست. وقتی متولد شدم نام تو را که آرام در گوشم زمزمه کردند، تو را می شناختم. تو آفریده شدی تا رحمانیت معنا بگیرد. پیامبر رحمت من، پیامبر دوستی و مهر، وه چه فخری می کنم که چون تویی پیامبر من هستی. هستی با آمدن تو معنا گرفت. عشق با حضور تو تفسیر شد. پیامبر بزرگوار من محمد (ص). عالم در تاریکی مطلق سیر می کرد و نور حضور تو چون خورشید عالم تاب بر اندیشه ها تابید. براستی که تو معنی «انک علی لخلق العظیم» شدی. آیه آیه همه جا عطر جنان می آید، وقتی از حُسن تو صحبت به میان می آید. فرارسیدن میلاد مسعود نبی مکرم حضرت رسول اکرم (ص) ، روز اخلاق و مهرورزی و نیز میلاد خجسته ی حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را محضر شما و همه ی عاشقان و محبان و شیفتگان آن حضرت گرانقدر و امام ارزشمند تبریک و تهنیت عرض می نماییم

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *