شناسه خبر: 20225 منتشر شده در مورخ: 1398/11/27 ساعت: 14:02 گروه: ورزشی  
ویروس کرونا فوتبال نابینایان را به پارالمپیک می‌برد

ویروس کرونا فوتبال نابینایان را به پارالمپیک می‌برد

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت: اعزام این تیم به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به ویروس کرونا گره خورده است. اگر این ویروس ریشه کن نشود و تیم چین از حضور در توکیو انصراف دهد، تیم ایران به پارالمپیک اعزام خواهد شد.

به گزارش ایران سپید جواد فلفلی با اشاره به تصمیم دیر هنگام کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: نمی‌دانم چه توجیهی برای اعزام نشدن تیم فوتبال پنج نفره ایران به پارالمپیک وجود دارد. اینکه تیم ایران در پارالمپیک ریو یک مدعی جدی بود و در فینال به برزیل میزبان باخت حقیقتی انکار ناپذیر است. در آن سال در رده هشتم جدول برترین تیم‌های جهان بودیم و اکنون در رده ششم قرار داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: «هادی رضایی» دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک باید پاسخگو باشد که چرا تیمی که سهمیه مستقیم کسب کرده، اکنون در لیست رزرو قرار دارد. چرا باید تیم تایلند به عنوان نماینده چهارم آسیا جایگزین ایران شود؟ سهمیه تیم و پارالمپیک فدای سیاست‌های کیفی‌گرایی شد؛ سیاست‌هایی که پایدار نبود و در کمتر از یک هفته لغو شد. لغو این سیاست دردی از مشکلات اعزام تیم به توکیو را درمان نمی‌کند زیرا باید منتظر ادامه ویروس کرونا در چین باشیم و شرایط اعزام ورزشکاران این کشور به توکیو ۲۰۲۰ حاد باشد تا ما اعزام شویم.

سرمربی فوتبال پنج‌ نفره در پایان گفت: فوتبال ورزش لحظه‌ها است و نمی‌شود پیش‌بینی قطعی کرد. در مسابقه اتفاقات تحت شرایط مختلف شکل می‌گیرد و کسب نتیجه بستگی به روز مسابقه دارد. در ریو چه کسی انتظار مدال نقره از فوتبال پنج نفره داشت با وجود آن‌که شانس زیادی نداشتیم اما به سکوی دوم رسیدیم و تنها با اختلاف یک گل به میزبان قدرتمند باختیم./ ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *