شناسه خبر: 20075 منتشر شده در مورخ: 1398/11/12 ساعت: 10:56 گروه: اجتماعی  
نبود حتی یک وسیله نقلیه عمومی مناسب سازی شده برای معلولان در خراسان شمالی

نبود حتی یک وسیله نقلیه عمومی مناسب سازی شده برای معلولان در خراسان شمالی

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: حتی یک وسیله نقلیه مناسب سازی شده برای معلولان در این استان وجود ندارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا هاشمی، اظهارکرد: یکی از مشکلات اساسی معلولان جسمی و حرکتی نبود وسایل نقلیه عمومی مناسب سازی شده برای این قشر از جامعه است.

وی افزود: وسایل نقلیه عمومی مناسب سازی شده یکی از نیازهای اساسی معلولان است و نهادهایی همچون شهرداری باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: علاوه بر آن یکی دیگر از نیازهای ضروری معلولان این استان، خیابان های مناسب سازی شده است که البته در شهر بجنورد برخی از خیابان ها مناسب سازی شده اند اما در آن ها نیز اشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای حل این مسائل جلسات استانی برگزار می شود، اظهارکرد: طی این جلسات قرار بر این شد تا یکی از خیابان های بجنورد به عنوان خیابان پایلوت در مناسب سازی ویژه معلولان در نظر گرفته شود و خیابان ها، بانک ها، مغازه ها و ... برای این قشر از افراد مناسب سازی شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه افراد معلول تحت پوشش این اداره کل در حال افزایش است، تصریح کرد: هم اکنون 21 هزار و 400 معلول تحت پوشش این اداره کل هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *