شناسه خبر: 20003 منتشر شده در مورخ: 1398/11/2 ساعت: 09:59 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی طرح‌های عمرانی پست فارس برای تردد معلولان
مدیرکل پست فارس:

مناسب‌سازی طرح‌های عمرانی پست فارس برای تردد معلولان

فارس مدیرکل پست استان فارس اعلام کرد که از این پس تمام طرح‌های عمرانی این اداره کل دارای پیوست مناسب سازی ویژه معلولان خواهد بود.

به گزارش ایران سپید محسن مفتح در حاشیه بازدید اعضای جامعه معلولان فارس از اداره کل پست فارس، گفت: این نخستن باری است که طرح‌های عمرانی مد نظر پست در فارس، با نظر اعضای جامعه معلولان، دارای پیوست مناسب‌سازی ویژه معلولان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد که براین اساس پروژه‌های عمرانی پست فارس قبل از بهره برداری باید از سوی جامعه معلولان استان مورد ارزیابی قرار گرفته و به لحاظ مناسب سازی تایید شود.

مفتح خاطرنشان کرد: در این ارزیابی‌ها موانع تردد معلولان شناسایی شده و برای رفع آن اقدام می شود.

مدیرکل پست فارس گفت: درپی فراخوان عمومی افراد دارای معلولیت از گروه های مختلف، مجموعه پست و مرکز خرید هایپرلند را از نظر موانع تردد آسان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید اعضای جامعه معلولان فارس از اداره کل پست این استان، افزود: دراین بازدید مسیرهای ورودی و خروجی، جایگاه‌های توقف خودروهای شخصی و عمومی و رمپ‌ها مورد ارزیابی کارشناسان جامعه معلولان قرار گرفت.

مدیرکل پست فارس گفت: تلاش مجموعه پست این است که فضاهای عمومی برای معلولان مناسب سازی شود که این مهم به دلیل کارکردهای مختلف پست به خوبی انجام شده است.

مفتح این اقدام را در راستای احترام به حقوق شهروندی دانست./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *