شناسه خبر: 20001 منتشر شده در مورخ: 1398/11/1 ساعت: 12:08 گروه: اجتماعی  
کارت سوخت شما صادر شد
جزئیات بیشتر در خصوص دریافت کارت سوخت معلولان

کارت سوخت شما صادر شد

افرادی که پلاک خودروی آنها ویژه معلولان یا همان «ژ» است میتوانند برای آگاهی از شرایط صدور کارت سوخت جدید با شماره تلفن 09627 و داخلی 4 تماس حاصل نمایند تا از روند صدور کارت سوخت جدیدشان اطلاعاتی را به دست آورند.

به گزارش ایران سپید بعد از اطلاعیه شرکت بخش ملی فرآورده های نفتی ایران در خصوص صدور کارت  سوخت جدید برای دارندگان خودرو پلاک« ژ» و ابطال کارتهای سوخت فعلی این خودروها بسیاری دچار مشکل شدند.

چرا که باید تا رسیدن کارت سوخت جدید از سهمیه آزاد یعنی لیتری سه هزار تومان استفاده کنند. البته طبق گفته مسئولان شرکت ملی نفت ایران کارتها در حال صدور است و تا 10 بهمنماه به دست صاحبان خودرو خواهد رسید. در این میان هستند معلولانی که کارت سوخت خودرویشان با پلاک ماشین که « ژ» است همخوانی ندارند و این افراد نگران آن هستند که سهمیه سوخت معلولان به علت این تناقض در مدارک خودرو به آنها تعلق نگیرید.

طی پیگیری ایران سپید در این خصوص، افرادی که پلاک خودروی آنها ویژه معلولان یا همان «ژ» است میتوانند برای آگاهی از شرایط صدور  کارت سوخت جدید با شماره تلفن 09627 و داخلی 4 تماس حاصل نمایند و با کارشناس شرکت ملی نفت صحبت کنند تا از روند صدور یا عدم صدور کارت سوخت جدیدشان اطلاعاتی را کسب نمایند.

ما با تماس با این شماره و ارائه شماره پلاک ویژه یکی از دوستان نابینا این جواب را دریافت کردیم: «شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای همه پلاکهای ویژه معلولان و جانبازان در حال صدور کارت جدید است.» کارشناس مربوطه در ادامه پلاک خودرو را از شما جویا خواهد شد تا روند صدور کارت را به شما اطلاع دهد. جوابی که به ما گفته شد این است: «کارت سوخت جدید شما مطابق پلاک « ژ» صادر شده است و تا چند روز آینده به دستتان خواهد رسید. کارت قبلی هم در حال حاضر ابطال شده است.»

شهروندان داری معلولیتی که سوالهای در خصوص کارت سوخت جدید دارند و میخواهند از وضعیت کارت جدیدشان مطلع شوند با شماره ذکر شده تماس گرفته و از روند صدور کارتشان اطمینان حاصل نمایند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *