شناسه خبر: 19920 منتشر شده در مورخ: 1398/10/24 ساعت: 09:59 گروه: اجتماعی  
خسارت گروه های خاص سیل زده رسیدگی و نیازهای اولیه آنان تامین شود

خسارت گروه های خاص سیل زده رسیدگی و نیازهای اولیه آنان تامین شود

شریعتمداری به معاونین و روسای سازمان های تابعه در پی سیل سیستان و بلوچستان دستور داد خسارت ها و صدمه‌های گروههای خاص مخاطب فوراً رسیدگی و نیازهای اولیه آنها تامین شود.

به گزارش ایران سپید در پی سیل استان سیستان و بلوچستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به معاونین، رؤسای سازمانها، مؤسسات، صندوق‌ها و مدیران عامل بانک‌ها و شرکتهای تابعه به آنها دستور داد که بررسی اولیه به فوریت در مورد مخاطبان خاص اعم از خانواده‌های بازنشستگان و روستاییان تحت پوشش، توانخواهان، معلولان و مددجویان و… به عمل آمده و از وضعیت آنها و ایجاد ثبات اولیه لازم اطمینان حاصل شود.

محمد شریعتمداری همچنین در این نامه تاکید کرده است؛ ضمن برآورد اولیه از حجم خسارت‌ها وارده به مراکز و اماکن و..، خسارت‌ها و صدمه‌های گروههای خاص مخاطب فوراً رسیدگی و نیازهای اولیه آنها فوراً تأمین شود.

در بخش دیگری از این نامه آورده شده است که نیازهای عمومی ستاد بحران وزارت کشور و استانداری سیستان و بلوچستان در حد توان با اطلاع حجت میرزایی معاون اقتصادی و نماینده ویژه و هماهنگی کریم یاوری مشاور وزیر که در استان مستقر هستند، با اطمینان از رسیدن به دست افراد و خانواده‌های آسیب دیده فوراً تأمین و ارسال شود.

با توجه به واقعه سیل در استان سیستان و بلوچستان از روز گذشته با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری، مشاور وزیر با حضور در منطقه و حجت میرزایی نماینده ویژه وزیر در مرکز، برای هماهنگی در امور مربوط به این واقعه مأمور شدند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *