شناسه خبر: 19904 منتشر شده در مورخ: 1398/10/23 ساعت: 10:16 گروه: ورزشی  
۱۰ استان کشور مجهز به سالن اختصاصی ورزش‌های نابینایان شدند

۱۰ استان کشور مجهز به سالن اختصاصی ورزش‌های نابینایان شدند

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت: ‌با پیگیری‌های انجام‌شده، ۱۰ استان کشور مجهز به سالن اختصاصی ورزش‌های نابینایان شدند.

به گزارش ایران سپید  محمدرضا مظلومی در مجمع سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان سمنان با اشاره به اینکه ورزش نابینایان و کم‌بینایان از بیش از ۴۰ سال قبل فعال است، بیان کرد:‌ ورزشکاران نابینا و کم‌بینا نیازمند امکانات، بودجه و نگاه خاص هستند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از شرایط و امکانات برتر حق ورزشکاران با شرایط خاص است، ادامه داد: ۱۰ استان کشور مجهز به سالن اختصاصی هستند و به‌صورت متمرکز می‌توانند فعالیت کنند؛ اما برخی از استان‌های کشور فاقد سالن و دفتر هیأت هستند که این مطالبه آنان باید پیگیری شود.

مظلومی با اشاره به دستور وزیر ورزش مبنی بر تأمین زمین چمن مصنوعی با دیواره مخصوص بیان کرد: ماه گذشته وزیر ورزش دستور داد تا در هر استان، زمین چمن مخصوص با دیواره مخصوص در اختیار نابینایان قرار گیرد و تلاش داریم رشته فوتبال را راه‌اندازی کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به ظرفیت ایران در فوتبال نابینایان و کم‌بینایان و کسب عناوین برتر اظهار کرد: تخصیص زمین چمن مصنوعی به ورزشکاران نابینا و کم‌بینا در هر استان منجر به ارتقای این رشته ورزشی می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره ورزشی نابینایان و کم‌بینایان خبر داد و گفت: این جشنواره در پنج رشته ورزشی در بهمن‌ماه برگزار می‌شود.فارس

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *