شناسه خبر: 19799 منتشر شده در مورخ: 1398/10/10 ساعت: 10:21 گروه: اجتماعی  
دو دستگاه اتوبوس برای معلولان و جانبازان در مشهد هبه شد

دو دستگاه اتوبوس برای معلولان و جانبازان در مشهد هبه شد

دو دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی شده با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد به آسایشگاه معلولان شهید فیاض‌بخش و هیات ورزش‌های معلولان و جانبازان بخشیده شد.

به گزارش ایران سپید روز دوشنبه در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در این خصوص گفت: شهرداری مشهد مکلف است به منظور رفع مشکل ایاب و ذهاب معلولان جسمی و حرکتی آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش و حمایت از ورزش معلولین، نسبت به هبه یک دستگاه اتوبوس به موسسه خیریه توانبخشی و نگهداری معلولین جسمی و حرکتی شهید فیاض مشهد و هبه یک دستگاه اتوبوس به هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی اقدام کند.
محمد حسین ودیعی افزود: این هبه به همراه تحویل بالابر مکانیزه برای هر دستگاه اتوبوس است و نصب بالابر و اخذ تاییدیه فنی لازم برای بهره‌برداری از مراجع ذی‌صلاح بر عهده مجموعه‌های یاد شده است.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این خصوص گفت: اتوبوس‌هایی که برای جانبازان و معلولان اهدا می‌شود باید کاملا مناسب باشد اما اتوبوس‌های درنظرگرفته شده برای این امر مناسب نیست.
مجتبی بهاروند افزود: باید اتوبوس‌های هبه شده کارایی لازم را داشته‌ باشند اما این اتوبوس‌ها عملا کارایی لازم را ندارند.
وی ادامه داد: سال ۹۲ نیز یک دستگاه اتوبوس به آسایشگاه فیاض بخش اهدا شد اما به دلیل ناکارآمدی برگشت داده‌ شد پس اتوبوس‌های اهدایی باید از نظر فنی کارایی لازم را داشته‌باشد که این اتوبوس‌ها این کارایی و استاندارد را ندارد.
در ادامه این جلسه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد طرح اهدای دو دستگاه اتوبوس به معلولان و جانبازان مصوب شد.
تصویب ایجاد ساختار اداری مناسب مرتبط با املاک موقوفه آستان قدس رضوی و اوقاف از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.
ودیعی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص نیز گفت: شهرداری مشهد موظف است، نظر به حجم بالای تعاملات و توافقات با اداره کل اوقاف و امور خیریه و آستان قدس رضوی به عنوان بزرگ مالکین شهر مشهد و ضرورت تمرکز، تسریع و تسهیلگری امور، پیگیری تعاملات و توافقات مربوط، استفاده از نیروهای باتجربه و نگهداری سوابق، حداکثر ظرف مدت یک ماه، نسبت به ایجاد ساختار تشکیلاتی مناسب اقدام و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه کند.
همچنین در این جلسه تفریغ بودجه سال ۹۷ سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد نیز به تصویب رسید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *