شناسه خبر: 19662 منتشر شده در مورخ: 1398/9/30 ساعت: 10:01 گروه: اجتماعی  
رایزنی رئیس کمیته امداد برای جلوگیری از کاهش مستمری مددجویان

رایزنی رئیس کمیته امداد برای جلوگیری از کاهش مستمری مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اتخاذ تصمیمی مبنی بر رهایی بودجه کشور از وابستگی به درآمدهای نفتی گفت: اگر در این روند مستمری مددجویان کاهش یابد، با مشکل روبرو خواهیم شد.

به گزارش ایران سپید سید مرتضی بختیاری درخصوص کسری بودجه ای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال ۹۸ تصمیمی گرفته شد که بخواهیم از وابستگی به بودجه نفت رها شویم. به نظر من این بزرگترین خدمت به مردم و کشور عزیز ایران بود که در آینده اثر آن را خواهند دید.

وی افزود: برای این منظور رقم قابل توجهی از بودجه کل کشور کم شد تا کشور روی پای خودش بایستند و از وابستگی به بودجه نفت رها شود. تا همین الان هم با همه مشکلات این موضوع به خوبی اداره شده است. این کاهش بودجه نصیب کمیته امداد و بهزیستی هم شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: به دنبال این موضوع از ریاست جمهور درخواست کردیم که اگر رقم مستمری مددجویان کم شود، ما با مشکل روبرو می‌شویم. ایشان هم دستور دادند و توجه به این مساله در برنامه‌های کاری قرار گرفت، به همین دلیل یک مقدار در بودجه دو ماه اخیر کاهش داشتیم، اما جلساتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم که امیدواریم محقق شود./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *