شناسه خبر: 19654 منتشر شده در مورخ: 1398/9/28 ساعت: 09:24 گروه: فرهنگی  
«استودیوهشت ویژه شب یلدا» در رادیو نمایش

«استودیوهشت ویژه شب یلدا» در رادیو نمایش

رادیو نمایش با برنامه «استودیوهشت ویژه شب یلدا» میهمان خانه های پرمهر ایرانی می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از به روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت : این برنامه دورهمی هنرمندان رادیونمایش به بهانه فرا رسیدن شب یلداست که از ساعت 20 تا 24شب روز شنبه سی ام آذر ماه ، به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

وی ادامه داد: البته در این برنامه علاوه بر هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش،هنرمندان دیگری از سینما و تلویزیون و موسیقی هم میهمان ما هستند .
وی ادامه داد: در این برنامه آیتم های متنوعی داریم ، ژاله علو بخش حافظ خوانی را اجرا می کند و مهین نثری نیز اجرای بخش قصه خوانی این برنامه که داستان های شب یلداست را بر عهده دارد .
وی افزود: بخش گزارشی ویژه ای هم در این برنامه داریم که با گزارشگران به نقاط مختلف ایران سفر می کنیم و درباره آداب و رسومشان در شب یلدا با آنها گفت و گو می کنیم .
«استودیوهشت ویژه شب یلدا» به نویسندگی سهیلا خدادادی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای بهرام ابراهیمی و بهناز بستان دوست با حضور هنرمندان رادیو نمایش و هنرمندان میهمان از  تلویزیون و سینماو موسیقی  از ساعت 20 تا 24 روز شنبه سی ام آذرماه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *