شناسه خبر: 19596 منتشر شده در مورخ: 1398/9/24 ساعت: 10:17 گروه: اجتماعی  
حمایت خیرین از دانش آموزان با نیاز های ویژه؛ در عرصه مدرسه سازی، مدرسه داری و مدرسه یاری

حمایت خیرین از دانش آموزان با نیاز های ویژه؛ در عرصه مدرسه سازی، مدرسه داری و مدرسه یاری

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایران سپید در این نشست دکتر حسینی اظهار داشت: کیفیت و تربیت دو عنصر اساسی در نظام تعلیم و تربیت به شمار می روند.

وی با بیان اینکه توجه مسئولین این موسسه به تعلیم و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است، تصریح کرد: نحوه فعالیت این موسسه، به ویژه در استانهای مرزی الگوی مناسبی از مدرسه سازی، مدرسه داری و مدرسه یاری می باشد .

دکتر حسینی در خصوص اتخاذ شیوه و راه کار مناسب جهت ایجاد تعاملات و هماهنگی  بیشتر این موسسه با وزارت آموزش و پرورش پیرامون نحوه ادامه فعالیت مدارس تحت پوشش آن، تشکیل کارگروهی به منظور پیگیری انتظارات مطرح شده را پیشنهاد کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از نیاز های دانش آموزان استثنایی به فضاها های آموزشی، فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی، حمایت این موسسه را از دانش آموزان با نیاز های ِویژه در عرصه های مدرسه سازی، مدرسه داری و مدرسه یاری را خواستار شد که مورد تأیید قرار گرفت .

در ادامه مدیر عامل موسسه خیریه فرهنگی آموزشی راه ایمان ضمن ارائه گزارش اجمالی از تاریخچه و محورهای فعالیت آن نظیر ساخت مسجد، حوزه علمیه و مدرسه در استانهای مرزی خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به بیان انتظارات این موسسه در خصوص ایجاد تسهیل در بعضی از امور پرداخت.

شایان ذکر است:  موسسه یاد شده تاکنون از طریق ساخت ۵۰ مدرسه ، شش هزار دانش آموز را تحت پوشش تحصیلی، تربیتی و حمایت های مالی خود قرار داده است.

گفتنی است: آیین « آغازی برای یک پایان » یا آیین آغاز خشت گذاری ۲۰۰ مرکز آموزش استثنایی در سراسر کشور، روز دوشنبه ۲۵ آذر ماه در شهرستان فشافویه به همت جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، انجمن خیرین حامیان دانش آموزان استثنایی و با مشارکت سازمان نو سازی توسعه و تجهیز مدارس انجام می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *