شناسه خبر: 19556 منتشر شده در مورخ: 1398/9/19 ساعت: 10:20 گروه: حوادث  
تجاوز به دختر جوانی که تقاضای وام داشت/ متهم با تهدید شاکی قصد زورگیری داشت

تجاوز به دختر جوانی که تقاضای وام داشت/ متهم با تهدید شاکی قصد زورگیری داشت

مردی که با درج آگهی فروش وام در سایت دیوار دختر جوان را فریب داده است و در مخفیگاهش به وی تعرض کرد، روز گذشته محاکمه شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از جوان این پرونده صبح روز دوشنبه در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان در دفاع از کیفرخواست گفت: «مجید ۳۵‌ساله یک‌ماه قبل به اتهام آزار دختری ۲۷‌ساله به نام آرزو بازداشت شد. متهم با آگهی پرداخت وام در سایت دیوار، شاکی را فریب داده و بعد از کشاندن وی به خانه‌اش او را مورد آزار قرار داده‌است. متهم با گرفتن عکس و فیلم و تهدید شاکی قصد زورگیری داشت که برای او درخواست اشد مجازات دارم.»در ادامه شاکی در جایگاه ایستاد و گفت: «به خاطر مشکلی که برای خانواده‌ام پیش آمده بود نیاز فوری به وام داشتم به همین دلیل چند بار به بانک رفتم، اما نتوانستم وام بگیرم. در سایت دیوار جست‌وجو کردم تا اینکه آگهی فروش وام را دیدم. با شماره‌ای که در آنجا ثبت شده‌بود، تماس گرفتم. مردی که به تماسم جواب داد به من اطمینان داد بدون هیچ دردسری برایم مبلغ ۲۰‌میلیون تومان با بازپرداخت ماهانه ۵۰۰ هزار تومان وام خواهد گرفت.»شاکی ادامه داد: «به حرف‌های او اعتماد کردم به همین دلیل برای انجام کار چند بار در تلگرام برایش پیغام فرستادم تا اینکه او پیشنهاد داد برای گرفتن این مبلغ باید به خانه‌اش بروم. قبول کردم و به خانه متهم در غرب تهران رفتم. بعد از وارد شدن به خانه، متوجه رفتارهای مشکوک وی شدم و خواستم خانه را ترک کنم که....»شاکی در حالیکه اشک می‌ریخت، گفت: «متهم بعد از اذیت و آزار از من فیلم و عکس تهیه کرد، سپس مرا تهدید کرد اگر شکایت کنم آن‌ها را برای خانواده‌ام می‌فرستد. من هم به خاطر اینکه تازه نامزد کرده‌بودم، سکوت کردم و حرفی نزدم به همین خاطر ناچار بودم تن به خواسته‌های بی‌شرمانه او بدهم تا اینکه مجید درخواست پول و طلا کرد. آنجا بود که فهمیدم قصد اخاذی دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم. بعد از طرح شکایت مأموران در تحقیقاتشان همه عکس و فیلم‌هایم را نیز کشف کردند.»در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «قبول دارم که شاکی را برای گرفتن وام فریب داده‌ام، اما به یاد ندارم که او را اذیت کرده باشم.» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *