شناسه خبر: 19526 منتشر شده در مورخ: 1398/9/17 ساعت: 14:46 گروه: ورزشی  
صعود تیم ملی گلبال ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک

صعود تیم ملی گلبال ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک

در ادامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که در کشور ژاپن در حال برگزاری است، تیم ملی مردان کشورمان در آخرین دیدار مقدماتی خود با نتیجه ۱۰ بر ۶ مقابل ژاپن به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش ایران سپید تیم ملی گلبال ایران در بازی نخست خود 16 بر 10 تایلند را شکست داد، سپس با نتیجه 9 بر 7 کره جنوبی را از پیش رو برداشت، در دیدار سوم خود 14 بر4 اندونزی را مغلوب کرد و در دیدار چهارم، مقابل چین 9 بر 5 شکست خورد.

تیم ملی گلبال ایران امروز یکشنبه 17 آذر، در پنجمین دیدار مرحله گروهی خود ابتدا 11 بر 1 استرالیا را شکست داد و سپس 10 بر 6 از سد ژاپن گذشت تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله نیمه نهایی شود.
بدین ترتیب تیم ملی گلبال کشورمان فردا (دوشنبه) برای حضور در فینال مسابقات، بار دیگر مقابل ژاپن قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی مجدد مقابل این تیم، راهی فینال می شود.
ملی پوشان گلبال آقایان کشورمان در مرحله نهایی به احتمال بسیار زیاد باید مقابل تیم چین قرار بگیرند و در صورت قهرمانی در این رقابت ها، می توانند سهمیه پارالمپیک را بدست آورند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *