شناسه خبر: 19454 منتشر شده در مورخ: 1398/9/11 ساعت: 10:36 گروه: حوادث  
همراهان بیمار قلبی 91 ساله به خاطر فوت پدرشان بینی پزشک را شکستند

همراهان بیمار قلبی 91 ساله به خاطر فوت پدرشان بینی پزشک را شکستند

روز یکشنبه 26 آبان مرد ۹۱ ساله‌ای که به‌دلیل بیماری حاد ریوی و قلبی در قسمت جنرال بخش داخلی بیمارستان امام رضا در مشهد بستری بود در حالی که اقوام و بستگان بیمار در حال ملاقات و عیادت او بوده‌اند ناگهان دچار یک حمله‌ قلبی شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران به‌دنبال ایست قلبی بیمار و مطلع شدن پرسنل بخش، آنها بلافاصله کار احیای بیمار را آغاز و در همان حال رزیدنت مقیم بخش را از وضعیت بیمار مطلع کردند.چون عملیات احیا بیش از زمان عادی طول کشید پزشک و پرستاران از همراهان بیمار می‌خواهند که اتاق را ترک کنند تا فضا آرام‌تر شود و آنها بتوانند به وظایف خود رسیدگی کنند.اما وقتی بیمار فوت کرد همراهان با سرو صدا و کتک زدن پزشکان و پرستاران باعث ایجاد تنش و برهم زدن آرامش و امنیت سایر بیماران بخش شدند.مهدی شاد، رزیدنت داخلی بیمارستان که در این حادثه مصدوم شده گفت: به محض رسیدن بالای سر بیمار کار احیا را آغاز کردم و به اتفاق پرستار بخش حدود ۴۵ تا ۵۰ دقیقه به طور نوبتی کار ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی را ادامه دادیم. در حالی که ما مشغول احیا بودیم، هر کدام از همراهان، نظری می‌داد و در کار درمان مداخله می‌کرد شرایط بسیار بدی بود اتاق بسیار شلوغ بود و ما چاره‌ای بجز ادامه کار در آن شرایط نداشتیم.شاد افزود: با وجود حدود یک ساعت تلاش، وقتی مطمئن شدیم که دیگر بیمار برگشتی ندارد، دست از احیا کشیدیم و با اعلام فوت به اطرافیان بیمار، به آنها تسلیت گفتیم و آماده شدیم که از اتاق خارج شویم. اما همراهان بیمار که حدود ۱۵ یا ۲۰ نفر مرد و تعدادی خانم بودند پس از اینکه متوجه شدند بیمارشان فوت شده با عصبانیت، سر و صدا، گریه و پرخاش به سمت ما حمله‌ور شده و من و پرستار بخش و کمک بهیار را مورد ضرب و شتم قرار دادند. صورتم را خونی کردند و بینی‌ام را شکستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *