شناسه خبر: 19210 منتشر شده در مورخ: 1398/8/21 ساعت: 09:43 گروه: اجتماعی  
تسهیل در حمل و نقل ویژه معلولان در شیراز
مسئول دبیرخانه کمیته مناسب سازی بهزیستی شیراز خبر داد

تسهیل در حمل و نقل ویژه معلولان در شیراز

مسئول دبیرخانه مناسب‌سازی بهزیستی شهرستان شیراز اعلام کرد که آذرماه امسال با تامین تعدادی خودروی ون، حمل و نقل معلولان در شیراز تسهیل خواهد شد.

به گزارش ایران سپید جلالی افزود: با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، تعداد 5 دستگاه خودروی ون با هدف تسهیل در جابه جایی معلولان در شیراز، تامین شده است.

او با بیان اینکه خودروهای تامین شده از 12 آذر وارد ناوگان حمل و نقلی شیراز می‌شود، گفت: کمیته مناسب سازی بر اساس مصوبه حقوق معلولان شورای عالی کشور تشکیل شده است.

جلالی خدمت رسانی به معلولان، سالمندان و بیماران را از وظایف این کمیته دانست و افزود: کمیته مناسب سازی شیراز یکی از فعال ترین کمیته ها در کشور است و در برخی از پارامترها مقام اول را دارد.

مسؤل مناسب سازی بهزیستی شیراز ضمن قدردانی از هماهنگی بین بخشی خصوصا همکاری شورای شهر شیراز با بهزیستی، خاطرنشان کرد: خودروهای ون تامین شده، ویژه جابه جایی معلولانی است که معلولیت جسمی و حرکتی شدید یا خیلی شدید دارند.

جلالی با بیان اینکه این طرح در برخی استان‌ها سابقه اجرا دارد و بعضا هم ناموفق بوده است، گفت: با استفاده از تجارب سایر استان‌ها در اجرای این طرح، تلاش می‌کنیم تا با بررسی موانع و راهکارها، زمینه موفقیت را در شیراز فراهم کنیم.

مسئول مناسب سازی بهزیستی شیراز خاطرنشان کرد: در این راستا آموزش رانندگان در خصوص نحوه مواجهه با مسافران و توانمند سازی آنان برای ارائه مطلوبتر خدمات مورد نیاز به مسافران معلول را در برنامه داریم./ ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *