شناسه خبر: 19169 منتشر شده در مورخ: 1398/8/18 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
گروه‌های محب بهزیستی به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند

گروه‌های محب بهزیستی به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ما در این سازمان نهادی به نام «محب» داریم، گفت: افراد آشنا به مباحث روانشناختی و روانشناسی در این نهاد فعالیت می‌کنند و از فردا تیم‌های محب برای پوشش کل خانواده‌های نیازمند زلزله‌زده به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند.

به گزارش ایران سپید محسن ارشدزاده با اشاره به اینکه بر اساس رصد انجام شده، مددجویان و معلولان بهزیستی مناطق زلزله زده در سلامت کامل هستند، اظهار کرد: با توجه به پراکندگی مددجویان و معلولان بهزیستی در مناطق زلزله زده شهرستان های میانه و سراب، هیچ گونه مورد فوتی بین مددجویان و معلولان تاکنون گزارش نشده است.

وی افزود: صبح امروز بلافاصله بعد از وقوع زلزله به اتفاق همکاران در مناطق زلزله‌زده حضور یافته‌ایم و خوشبختانه مراکز شبانه روزی بهزیستی در شهرستان‌های سراب و میانه هیچگونه مشکلی ندیده‌اند و کودکان و مددجویان معلولان در سلامت کامل هستند.

ارشدزاده گفت: همکاران به صورت مداوم پیگیر مسائل و مشکلات مددجویان و معلولان هستند که تاکنون هیچگونه مشکلی نداشتند، ولی احتمال خسارت مالی برای ابنیه این افراد وجود دارد که در حال جمع بندی و انتقال آنها برای گرفتن کمک به سازمان بهزیستی کشوری هستیم.

زلزله ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که این زلزله در استان های آذربایجان غربی، گیلان،‌زنجان و اردبیل احساس شد و استاندار آذربایجان شرقی ضمن حضور سریع در این مناطق و صدور دستورات لازم  جلسه مدیریت بحران در شهرستان میانه برگزار کرد.  

به گزارش ایرنا، زلزله یاد شده در عمق ۸ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و تا کنون این زلزله تاکنون ۶ فوتی و ۳۲۸ مصدوم برجای گذاشته است. 

کانون این زلزله در موقعیت ۴۷.۶۴ عرض شمالی و ۳۷.۷۶ طول شرقی ثبت شده است.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *