شناسه خبر: 19161 منتشر شده در مورخ: 1398/8/18 ساعت: 10:26 گروه: اجتماعی  
تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر تعهد به معلولان حادثه زلزله

تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر تعهد به معلولان حادثه زلزله

رئیس سازمان بهزیستی، بر تعهد نسبت به معلولان ناشی از زلزله تاکید کرد و گفت: آمادگی همه جانبه ستاد سازمان و ادارات کل بهزیستی استان های کشور را اعلام می‌دارم.

به گزارش ایران سپید وحید قبادی دانا، در پیام خود به بازماندگان زلزله در استان‌های آذربایجان شرقی گفت: بدون شک وقوع چنین حوادث ناگوار، مسوولیت و تعهد سازمان بهزیستی را نسبت به معلولیت ناشی از زلزله، بی سرپرستی کودکان و سالمندان و پیامدهای روحی و روانی ناشی از آن دوچندان خواهد کرد.

وی در پیام خود ضمن ابراز تأسف و اندوه فراوان از جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان در زلزله شب گذشته آذربایجان شرقی نوشت: «حادثه تاسف برانگیز زلزله در بخشی از مناطق استان آذربایجان شرقی  که موجب جان باختن  و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را به بازماندگان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

بدون شک وقوع چنین حوادث ناگوار، مسوولیت و تعهد سازمان بهزیستی را نسبت به معلولیت ناشی از زلزله، بی‌سرپرستی کودکان و سالمندان و پیامدهای روحی و روانی ناشی از آن دوچندان خواهد کرد. 

لذا اینجانب ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش آمادگی همه جانبه ستاد سازمان و ادارات کل بهزیستی استان های کشور را اعلام می‌دارم .

از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان طلب غفران و آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *