شناسه خبر: 19160 منتشر شده در مورخ: 1398/8/18 ساعت: 10:22 گروه: ورزشی  
جودوی نابینایان شامل تعلیق فدراسیون جهانی جودو نمی شود

جودوی نابینایان شامل تعلیق فدراسیون جهانی جودو نمی شود

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: تا پایان سال 2020، جودو نابینایان زیر نظر فدراسیون جهانی نابینایان ایبسا و کمیته بین المللی پارالمپیک است و تأثیری از تعلیق فدراسیون جهانی جودو برای ایران نمی پذیرد.

به گزارش ایران سپید به گزارش ایران سپید: «هادی رضایی» روز سه شنبه 14 آبان در نشست خبری که به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار شد، افزود: تغییر در مدیریت فدراسیون‌ها در سال منتهی به پارالمپیک آسیب‌زا است و در جریان استعفا «حمید صمیمی» رییس فدراسیون جانبازان و معلولان نیستم. وی درباره تامین بودجه برای فدراسیون‌ها اظهار داشت: گله مند نیستم اما لازم است دریافتی را گزارش کنم. برای کسب سهمیه و اعزام نیاز به بودجه است. البته شرایط کشور را به وضوح می‌بینم و مشکلات اقتصادی وجود دارد. به میزان بودجه اولویت‌بندی می‌کنم. دبیر اجرایی پارالمپیک در زمینه مشکلات پاراتیروکمان گفت: در جلسه ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک به همه تیم ها اعلام کردیم اگر تا یک ماه دیگر خواسته‌های پارالمپیک را اجرا نکنند، ما خود مدیریت برخی از رشته های پارالمپیکی را بر عهده خواهیم گرفت. به فدراسیون‌ها هم اعلام کردیم که در آستانه پارالمپیک ورزشکاران را در شرایط توکیو قرار دهند. شرایطی که یکی از آن آب و هوا است. اگر ورزشکاران ما در شرایط مناسب قرار بگیرند بدون شک عملکرد خوبی خواهیم داشت. رضایی اضافه کرد: هشت رشته از فدراسیون جانبازان جدا شده و تا سال آینده چهار رشته دیگر جدا می‌شود. این کار از سال ۲۰۰۹ شروع شده و روندی جهانی است. تمام رشته‌ها باید زیر نظر فدراسیون مربوطه خود باشند تا مکاتبات جهانی دچار مشکل نشود. دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: جودو نابینایان تا پایان سال 2020 زیر نظر فدراسیون جهانی جودو نیست و ما برای حضور نابینایان جودوکار در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مشکلی نداریم. اما از سال 2021 که جودوی نابینایان نیز زیر نظر فدراسیون جهانی جودو قرار می گیرد، اگر تا آن زمان همچنان جودوی ایران تعلیق باشد، نابینایان نیز شامل آن خواهند شد. رضایی ادامه داد: در این رشته ۲ سهمیه ایران قطعی شده و احتمال کسب سهمیه سوم نیز وجود دارد. همچنین سهمیه‌های تیراندازی با کمان به نام کشور است و فرد محور نیست. وی در خصوص پیش‌بینی پارالمپیک از عملکرد در توکیو ۲۰۲۰ تصریح کرد: تا چند ماه پیش، پیش‌بینی ۱۳ مدال طلا داشتیم اما با توجه به نتایج رقیبان این پیش‌بینی اکنون به ۱۱ مدال طلا کاهش پیدا کرده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *