شناسه خبر: 19107 منتشر شده در مورخ: 1398/8/11 ساعت: 09:50 گروه: اجتماعی  
رونمایی از نرم افزار معرفی مکان‌های مناسب سازی شده برای معلولان

رونمایی از نرم افزار معرفی مکان‌های مناسب سازی شده برای معلولان

نژاد بهرام گفت: همزمان با روز معلولان (۱۲ آذر) از نرم افزار معرفی معابر مناسب سازی شده پایتخت رونمایی می‌شود.

به گزارش ایران سپید زهرا نژاد بهرام نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت در توضیح نرم افزار اطلاع رسانی مکان های مناسب سازی شده پایتخت به افراد معلول و کم توان گفت: نرم افزار معرفی مکان‌ها و معابر مناسب‌سازی شده برای افراد معلول، ناتوان و کم توان با همکاری سازمان فاوا و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تهیه شد.

نماینده شورای شهر تهران در ستاد مناسب‌سازی معابر پایتخت با اشاره به ظرفیت‌های این برنامه تصریح کرد: افراد معلول و کم توان می‌توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی خود از تمامی اطلاعات به روز معابر مناسب‌سازی شده برای تردد خود از جمله مترو، اتوبوس، میادین میوه و تره‌بار و ... اطلاع پیدا کنند و با افزایش تعداد معابر مناسب سازی شده این نرم افزار قابلیت به روز شدن را دارد.

نژاد بهرام ادامه داد: افراد معلول، ناتوان و کم توان می‌توانند با بهره‌گیری از این برنامه مسیر خود را برای تردد در مکان‌های مناسب‌سازی شده انتخاب کنند، و علت تهیه این نرم افزار این است که هنوز تمامی معابر پایتخت جهت رفاه حال افراد کم توان و نا توان مناسب سازی نشده است.

نماینده شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که نرم افزار معرفی مکان های مناسب سازی شده به صورت آفلاین در مدیریت شهری مورد آزمون قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نرم افزار ایرادهایی داشت که با برنامه ریزی انجام شده نسخه نهایی این نرم افزار همزمان با روز معلولان (۱۲ آذر ) رونمایی شود و در اختیار تمام معلولان قرار گیرد./ باشگاه خبرنگاران 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *