شناسه خبر: 19097 منتشر شده در مورخ: 1398/8/8 ساعت: 10:53 گروه: اجتماعی  
دستگاه های تابعه وزارت کار مکلف به ارائه خدمات در تعطیلات رسمی شدند

دستگاه های تابعه وزارت کار مکلف به ارائه خدمات در تعطیلات رسمی شدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان وزیر، مدیران کل استانی، روسای سازمانها، صندوق‌ها، بانک‌ها و موسسات وابسته را موظف به ارائه خدمات ضروری در ایام تعطیلات مناسبتی به جامعه هدف کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از وزارت کار، محمد شریعتمداری با صدور بخشنامه ای معاونین وزیر ، مدیران کل اجرایی استانها، روسا و مدیران عامل سازمانها ، صندوق ها، بانکها و موسسات وابسته را موظف به ارایه خدمات ضروری و راهبردی موارد غیر مترقبه در ایام تعطیلات مناسبتی به مخاطبان و جامعه هدف کرد.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به دامنه وسیع وظایف، ماموریت ها و مسئولیت‌های وزارت متبوع بویژه در حوزه های روابط کار، تامین اجتماعی و بهزیستی و انتظار بحق مخاطبان و جامعه هدف نسبت به دریافت بی وقفه خدمات، شایسته است تمهیدات لازم تدبیر شود تا در ایام تعطیلات مناسبتی، ارایه خدمات ضروری و راهبردی موارد غیر مترقبه احتمالی، از طریق برقرای کشیک و سایر روش های موثر، استمرار داشته باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *