شناسه خبر: 189 منتشر شده در مورخ: 1392/7/29 ساعت: 15:00 گروه: سیاسی  
دانشنامه رهبر معظم انقلاب در پایگاه حوزه نت به روز شد

دانشنامه رهبر معظم انقلاب در پایگاه حوزه نت به روز شد

همزمان با سومین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به قم، دانشنامه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی رهبر فرزانه انقلاب به همت محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به روز رسانی شد

به گزارش ایران سپید به نقل از پایگاه حوزه، مدیر این پایگاه در این زمینه افزود: دانشنامه معظم‌له با یک هزار و ۵۸۷ مطلب شامل چکیده پایان نامه، گزیده کتاب، مقالات و پرسش و پاسخ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. 

حجت الاسلام احمد اکبری افزود: این دانشنامه در ۱۱ موضوع پیرامون شخصیت رهبر معظم انقلاب مطالب ارزشمندی را به مخاطبان خود عرضه می‌کند. 
وی ادامه داد: زندگینامه آیت الله العظمی خامنه‌ای، اخلاق و ویژگی‌های رفتاری رهبر معظم انقلاب، شخصیت و آثار علمی آیت الله العظمی خامنه‌ای، خاطرات، حکایات و رهبر فرزانه انقلاب و رهبر معظم انقلاب از نگاه دیگران از موضوعات این دانشنامه است. 
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در آیینه شعر و ادبیات، امام خمینی(ره) در نگاه رهبر معظم انقلاب، رهبر فرزانه انقلاب در پرسش و پاسخ، رهبری در اینترنت و ویژه نامه‌ها و رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سا‌لها از جمله دیگر موضوعات این دانشنامه می باشد. 
لازم به ذکر است علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از درختواره این نمایه به آدرس اینترنتی http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/۸۲۱۰ مراجعه کنند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *