شناسه خبر: 18889 منتشر شده در مورخ: 1398/7/16 ساعت: 10:29 گروه: اجتماعی  
۱۹۰ واحد مسکن برای خانوارهای دو معلولی استان بوشهر احداث می‌شود

۱۹۰ واحد مسکن برای خانوارهای دو معلولی استان بوشهر احداث می‌شود

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: ۱۹۰ واحد مسکن برای خانوارهای دو معلولی استان بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش ایران سپید علیرضا حاجیونی در اولین همایش مجمع خیرین مسکن‌ساز حامی معلولین و مددجویان بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: تامین مسکن معلولان به صورت ویژه و با جدیت دنبال می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم خیرین و نیز تشکیل اولین نشست مجمع خیرین مسکن‌ساز حامی معلولین در سطح استان دانست و گفت: هدف از تشکیل این مجمع، تسریع و اولویت بخشیدن به تامین سهم آورده‌ی مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول به بالا است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر افزود: بزرگترین سرمایه اجتماعی بهزیستی اعتماد مردم و خیرین به این نهاد مقدس است که تا کنون با همدلی و مشارکت خود قدم‌های بسیار بزرگی در  برای رفع مشکلات گروه‌های هدف برداشته‌اند.

حاجیونی تصریح کرد: سهم تعهد بهزیستی استان بوشهر در راستای کمک به احداث مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول به بالا ۱۹۰ واحد مسکن است که انتظار می‌رود با هدایت سرمایه‌های موجود خیرین به سمت مسکن‌سازی برای این گروه نیازمند، به زودی مشکل مسکن خانوارهای دارای دو معلول مرتفع شود.

علیرضا هوشیار معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان بوشهر نیز ضمن ابراز امیدواری از تشکیل این مجمع گفت: امیدواریم با تشکیل این مجمع و ترویج و اشاعه فرهنگ صدقات و خیرات در سطح استان و با جلب حمایت خیرین از تمام شهرستان‌ها در این مجمع بتوانیم بخشی از این رسالت خطیر را تحقق بخشیم.

در پایان از خیرین و موسسین این مجمع با تقدیم لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *