شناسه خبر: 18811 منتشر شده در مورخ: 1398/7/9 ساعت: 12:13 گروه: اجتماعی  
جذب 543 فرد معلول در آزمون استخدامی آموزش و پرورش + فایل صوتی

جذب 543 فرد معلول در آزمون استخدامی آموزش و پرورش + فایل صوتی

توضیحات مدیرعامل شبکه نابینایان و کم بینایان کشور چاووش در خصوص هفتمین آزمون استخدامی و مشکلات جذب معلولان در آموزش و پرورش

به گزارش ایران سپید سهیل معینی مدیرعامل شبکه نابینایان و کم بینایان کشور چاووش در گفتگو با ایران سپید از جذب 543 نفر از معلولان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برخلاف رویه های گذشته که پست های اداری را به معلولان اختصاص می دادند در آزمون استخدامی سال 98 پست های آموزشی را برای معلولان در نظر گرفتند. نکته بعدی که دراین آزمون قابل توجه است اختصاص کدمحل های ویژه برای معلولان است و در این کد محل ها معلولان فقط با معلولان رقابت می کنند. 

وی در مورد جذب در آموزش و پرورش عادی و استثنایی در پست آموزگار ابتدایی بیان کرد: پست آموزگار ابتدایی به صورت تمام وقت است مشخص خواهد شد که یک آموزگار ابتدایی در آموزش و پرورش عادی تدریس خواهد کرد یا استثنایی اما در مورد کادر دبیری که شامل متوسطه های اول و دوم می شود گفته شده است این افراد باید حدنصاب زمانی را پر کنند. به عنوان مثال دبیر باید 24 ساعت را پرکند که این امکان وجود دارد 12 ساعت را در مدارس عادی و باقی ساعت را در مدارس استثنایی مشغول تدریس شود در نتیجه این افراد جذب یک بخش خاص نمی شوند و در هر دو گروه قرار خواهند گرفت. گفتگوی مفصل در مورد آزمون استخدامی و تغییرات آن را از طریق فایل صوتی گوش کنید. 

گفتگو معینی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *