شناسه خبر: 18795 منتشر شده در مورخ: 1398/7/9 ساعت: 09:52 گروه: اجتماعی  
زمان پرداخت معوقات مستمری مددجویان

زمان پرداخت معوقات مستمری مددجویان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان در شهریورماه خبر داد و گفت: به محض تامین اعتبار لازم معوقات ماه های گذشته در حساب مددجویان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایران سپید قبادی دانا رییس سازمان بهزییستی کل کشور در خصوص افزایش مستمری مددجویان گفت: از محل اعتبارات سازمان بهزیستی افزایش ٢٠ درصدی مستمری مددجویان از شهریورماه اعمال شد البته مبلغ ناچیز است ولی امیدواریم از محل هدفمندی هم درصد خوبی اختصاص یابد. تاکید ما این  است حداکثر میزانی که امکان دارد با مساعدت دولت امکان پذیر شود. معوقات نیز در صورت تامین اعتبار بلافاصله و کمتر از ٢۴ ساعت پرداخت می‌شود.

وی در خصوص وسایل کمک توانبخشی نیز اظهار کرد: تقریبا کل بودجه وسایل کمک توان بخشی سازمان بهزیستی کشور ۴٢ میلیارد تومان است که ١٨ درصد آن برای افراد ناشنوا و کم شنوا اختصاص داده شده است. در سال ٩٧ به ١٠ هزار نفر توانستیم سمعک  تقدیم کنیم و تعداد بسیار زیادی هم پشت نوبت هستند.

قبادی دانا افزود: کل مبلغی که در سال گذشته روی کارت مددجویان بهزیستی شارژ شد در کشور ١٧٠٠ میلیارد تومان بود که این رقم امسال  به ٢٧۶٠ میلیارد افزایش یافته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *