شناسه خبر: 18732 منتشر شده در مورخ: 1398/7/3 ساعت: 10:28 گروه: اجتماعی  
اولین همایش «گردشگری معلولان و سالمندان» برگزار می شود

اولین همایش «گردشگری معلولان و سالمندان» برگزار می شود

همایش «گردشگری معلولان و سالمندان» و «مناسب‌سازی زندگی افراد آسیب نخاعی» نهم و دهم مهر ماه در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران سپید با مشارکت اداره کل امور تخصصی و گروه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، همایش مناسب‌سازی برای زندگی روزانه افراد با ناتوانی جسمی و آسیب نخاعی روز ۹ مهرماه در سالن همایش مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو (محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن‌های ۸۸۹۰۳۴۸۰ و ۰۹۱۲۸۰۴۹۱۲۳ تماس حاصل کنند.

نخستین همایش گردشگری معلولان و سالمندان نیز در تاریخ ۱۰ مهرماه با موضوعاتی چون آشنایی با تجهیزات گردشگری معلولان، تأثیر گردشگری بر سلامت جسمی و روانی معلولان و سالمندان و وضعیت گردشگری معلولان در ایران و جهان در سالن همایش مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۸۸۳۱۳۹۱۷ تماس حاصل کنند.

نشست آموزشی طب سوزنی در آسیب نخاعی ویژه افراد دچار آسیب نخاعی نیز روز ۱۰ مهرماه در سالن همایش مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو واقع برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۸۸۰۰۱۷۶۱ تماس حاصل کنند.

همچنین نشست آموزشی کاربرد رویکرد نوین توان‌بخشی به روش لباس فضایی روز ۱۰ مهرماه در سالن همایش مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو (محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۸۸۳۱۳۹۱۷ تماس حاصل کنند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی تجهیزات و خدمات توان‌بخشی معلولین، جانبازان، سالمندان و صنایع پزشکی وابسته از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو (محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران) به آدرس بزرگراه شهید چمران جنوب نرسیده به تقاطع پل نصر برپا می‌شود و ساعات بازدید از این نمایشگاه نیز ۱۰ الی ۱۸ خواهد بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *