شناسه خبر: 18715 منتشر شده در مورخ: 1398/7/2 ساعت: 10:06 گروه: اجتماعی  
برای مناسب سازی شهر محدودیت منابع داریم

برای مناسب سازی شهر محدودیت منابع داریم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: آرزوی ما مناسب سازی شهر نه تنها برای معلولان بلکه برای سالمندان، کودکان، زنان باردار و...، است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر زهرا نژاد بهرام، در نشست بررسی مشکلات مناسب سازی فضای شهری معلولان که با حضور نمایندگان تشکل‌های معلولان، در سرای محله کاووسیه برگزار شد، افزود: افرادی که در ستاد مناسب سازی هستند دغدغه و نگرانی شورای شهر درباره مناسب سازی شهر برای معلولان را می دانند.

وی با عنوان این مطلب که محدودیت منابع و شتاب برای تردد در شهر داریم، اظهار داشت: آرزوی ما مناسب سازی شهر نه تنها برای معلولان بلکه سالمندان، کودکان، زنان باردار و مادرانی است که کودکانشان را در آغوش می‌گیرند.

نژادبهرام با اشاره به این موضوع که تردد در سطح شهر برای افراد معلول و سالمند با چالش هایی مواجه است، ادامه داد: مترو نزدیک به دو دهه است در تهران راه اندازی شده است، اما برخی از ایستگاه های مترو شرایط لازم برای نصب آسانسور و پله برقی نداشته اند.

عضو شورای شهر تهران، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ پروژه احداث ایستگاه مترو بدون وجود آسانسور و پله برقی مصوب نمی شود تا تمامی ایستگاه های جدید مجهز شوند.

وی با عنوان این مطلب که منابع کافی برای مناسب سازی تمامی ایستگاه های مترو که در گذشته ساخته شده و مناسب نیست را نداریم، افزود: حداقل می توانیم با این منابع محدود چند ایستگاه مترو را برای افراد معلول، سالمند و...، مناسب سازی کنیم.

نژادبهرام به حذف یارانه ۲۰۰ هزار خانوار دهک بالا اشاره کرد و گفت: در همین ارتباط خبر خوشی برای معلولان دارم، و آن این است که امروز معاون اول رئیس جمهور در صفحه توییتر خود خبر داد این یارانه ها به معلولان تعلق می‌گیرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *