شناسه خبر: 18652 منتشر شده در مورخ: 1398/6/27 ساعت: 12:24 گروه: فرهنگی  
اولین جلسه نقد کتاب صوتی برای نابینایان برگزار می‌شود
هفته‌آینده در فروشگاه نشر چشمه؛

اولین جلسه نقد کتاب صوتی برای نابینایان برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی کتاب صوتی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» اثر میراندا جولای با ترجمه فرزانه سالمی روز سه‌شنبه ۲ مهر در کتابفروشی نشر چشمه کارگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید  نشست نقد و بررسی کتاب صوتی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» اثر میراندا جولای و ترجمه فرزانه سالمی که با صدای گلاره عباسی تولید شده، روز سه‌شنبه ۲ مهر در کتابفروشی نشر چشمه کارگر برگزار می‌شود. برگزاری این‌برنامه با همکاری گروه سوینا (سیمای ویژه نابینایان) و نشر چشمه است.

این مراسم با حضور نابینایان و بینایان، و نویسندگانی چون مسعود فروتن، مهدی یزدانی خرم، پوریا عالمی و گلاره عباسی و مجید سرایی همراه خواهد بود و در آن، یزدانی‌خرم به‌عنوان منتقد بینا در کنار مجید سرایی روزنامه‌نگار و منتقد نابینا به بررسی این‌کتاب خواهند پرداخت.

همچنین مسعود فروتن در بخشی از این‌برنامه درباره کتاب صوتی و اثر مذکور سخنرانی خواهد کرد. این‌برنامه و برنامه‌های مشابه بعدی بناست به‌طور زنده از رادیو سوینا به نشانی http://sevinagroup.com/radio/ برای نابینایان پخش شوند تا هر ماه دو بار، در جریان نقد و بررسی کتاب‌های صوتی باشند.

نشست نقد و بررسی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» روز سه‌شنبه ۲ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فروشگاه نشر چشمه کارگر واقع در خیابان کارگر شمالی، تقاطع بزرگراه شهید گمنام، کوچه‌ چهارم، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

نابینایان علاقمند، برای تهیه‌ این کتاب صوتی می‌توانند با پست الکترونیکی radiogousheh@gmail.com تماس حاصل کنند تا کتاب به‌صورت فایل برایشان ارسال شود./ مهر 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *