شناسه خبر: 18643 منتشر شده در مورخ: 1398/6/27 ساعت: 10:45 گروه: اجتماعی  
نبود یک مرکز نگهداری معلولان استاندارد در مشگین شهر

نبود یک مرکز نگهداری معلولان استاندارد در مشگین شهر

شهرستان مشگین شهر از نبود مرکز نگهداری معلولان استاندارد در این شهرستان رنج می برد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر در خصوص آخرین وضعیت مرکز نگهداری معلولین این شهرستان در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: کلنگ زنی این پروژه از سال 86 انجام شده و اداره بهزیستی این شهرستان کارفرمای آن نبوده و تنها پیگیری جذب بودجه آن می باشد. 

به گفته وی  اخیرا فرماندار مشگین شهر از اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه خبر داده بود که از سوی استان مبلغی کمتر از آن در نظر گرفته شده است. 

احمدیان با بیان اینکه تنها راه اتمام این پروژه ورود خیرین است، خاطرنشان کرد: نبود اعتبارات گاهی باعث تاخیر چندین ساله در پروژه‌ها می شود بطوریکه برای ورود خیرین به این مسئله لازم است کارفرمایی و نظارت این پروژه به اداره بهزیستی واگذار شود تا با کمک خیرین و مردم بتوان آن را به اتمام رساند. 

وی با اشاره به  وضعیت نامناسب محل نگهداری معلولین در این شهرستان گفت: مکانی که در حال حاضر معلولین این شهرستان در آن نگهداری می شود از استانداردهای لازم و کافی برخوردار نیست و جز ساختمانهای فرسوده و قدیمی این شهر بشمار می رود و انتظار می رود در آینده نزدیک وضعیت پروژه نیمه کاره این شهرستان تعیین تکلیف شود.

به گفته احمدیان برخی از خیرین در خارج از کشور آماده همکاری در راستای تکمیل پروژه نیمه کاره این شهرستان هستند ولی به دلیل تحریم هایی که گریبان کشور را گرفته قادر به انتقال وجه نقدی نیستند.

به گزارش ایسنا، مرکز تواتنبخشی مشگین شهر در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی و از آن زمان تاکنون تنها اسکلت فلزی این بنا در انتهای محله قره درویش مشگین شهر در حال فرسودگی هست و این شهرستان سالهاس از داشتن یک مکان مناسب برای نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی رنج می برد.

 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *