شناسه خبر: 18610 منتشر شده در مورخ: 1398/6/25 ساعت: 10:49 گروه: اجتماعی  
۹۰ درصد از معابر خاش برای معلولان مناسب سازی شده است

۹۰ درصد از معابر خاش برای معلولان مناسب سازی شده است

رئیس اداره بهزیستی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰ درصد از معابر سطح شهر، ادارات و نهادهای این شهرستان برای تردد معلولان، سالمندان و کودکان مناسب سازی شده است.

به گزارش ایران سپید ادریس تمندانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم توجه به امور معلولان و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل در تردد این قشر از جامعه در سطح ادارات و مراکز دانشگاهی بیان کرد: هم اینک افزون بر ۶۰ دانشجوی معلول زیرپوشش بهزیستی خاش در مقاطع مختلف دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: خدمت رسانی به گروه‌های مختلف دارای معلولیت و توسعه برنامه‌های توانبخشی و توانمندسازی متناسب با نیازهای روز جامعه از مهمترین اولویت‌های بهزیستی است.

رئیس اداره بهزیستی خاش گفت:مناسب سازی معابر برای تردد و عبور و مرور معلولان به عنوان یک حق باید در جامعه با اهمیت تلقی شود.
وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای مناسب‌سازی محیط دانشگاه‌ها و ادارات خاش افزود:کارگروه مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولان با حضور معاون عمرانی فرمانداری، مسئولان ادارات و مدیران واحدهای دانشگاهی این شهرستان برگزار و مقرر شد اعضای کارگروه اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار قرار دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *