شناسه خبر: 18572 منتشر شده در مورخ: 1398/6/20 ساعت: 11:05 گروه: اجتماعی  
۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی شیروان جذب شد

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی شیروان جذب شد

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: تسهیلات اشتغالزایی امسال از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به بهزیستی این شهرستان اختصاص یافت که تمامی آن جذب شد.

به گزارش ایران سپید علی اکبر آرام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با این میزان اعتبارٰ ۱۲۰ نفر مددجوی زیر پوشش بهزیستی این شهرستان شامل معلولٰان زن سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته به شعب بانک های شیروان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات بیشتر در زمینه دامداریٰ، قالیبافیٰ، خیاطیٰ و کشاورزیٰ صنعتی پرداخت شده است گفت: امیدواریم با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال پایدارٰ، خودکفایی مددجویان و توانخواهان زیر پوشش فراهم شود.

آرام افزود: با توجه به پیگیری های به عمل آمده یکهزار و ۸۰۰ نفر از توانخواهان معلول دارای پرونده پشت نوبت نیز با تخصیص اعتبارات از محل هدفمندی یارانه ها در سامانه برقراری مستمری ماهیانه ثبت و بزودی از خدمات مستمری بهره مند می شوند.

 رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: با توجه به تخصیص اعتبارات از ۴۰۰ نفر توانخواه معلول زیر پوشش بهزیستی شیروانٰ ۲ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول دریافت مستمری ماهیانه می شوند.

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *